Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Koutek řízné mediální kritiky

Milé Věci veřejné (dále jen VV), děkuji za květnové vydání časopisu Věci veřejné – časopis bez přetvářky. Je to pro mě největší mediální bomba od té doby, co v roce 87 Sedmička pionýrů převzala z Ogoňku článek o lidském rozmnožování.

 

Musím říct, že mě příjemně překvapila už titulní stránka. Myslím, že dát na ni tři ztopořené mužské postavy (jedna se šátkem, jedna z vousy a jedna s podbradkem, jak jsem později zjistil, jsou to pánové Bárta, John a Babák) a dvě přikrčené ženské, jednu s účesem, který lze těžko popsat slovy, druhou s účesem, vyztuženým patrně bílou lepicí pastou (paní Navrátilová a Peake) je zajímavý nápad. Jenom nevím, proč píšete, že to jsou kandidáti na předsedu a představují se. Lepší by asi na titulce byla ta plavovláska, kterou jste místo toho foukli jen tak halabala nahoru do rohu. Přitom je hezčí, než těch pět dohromady. Dokonce několikanásobně.

Na první dvoustraně jsem se dozvěděl, že mám někde na něco klikat nebo posílat textové zprávy. Bohužel jsem ale nikde nenašel, co můžu vyhrát. Třeba tuhle jsem poslal SMS do rádia a vyhrál jsem …no stydím se říct co. Chtěl jsem zavolat na zelenou linku, na které mi všechno řeknou a jejíž číslo uvádíte, ale bohužel mi tam nejdřív něco strašně řvalo do ucha a potom mi nějaký pán sytým a vemlouvavým basem povídal o dinosaurech. Takže jako můžu vyhrát dinosaura? Kdyžtak bych chtěl toho s velkejma zubama.

Na druhé dvoustraně jsou čtyři obrázky těch z titulní strany. John říká, že VV musí být sociální pojistkou. Taky myslím. Pojistky jsou strašně drahý a my, co platíme daně, si tam občas musíme strkat hřebíky a pak začínat od píky. Takže John má u mě rozhodně bod. Peake se zase hodně zabývá problematikou dětských hřišť. To je taky zdravý názor. Myslím, že by si každý neměl hrabat jenom na svém písečku a občas na něj pustit kamaráda. Ale pojistky jsou důležitější, takže to je za půl bodu. Bárta říká, že je potřeba překlenout propast. To rozhodně. Jenomže taky slibuje jenom krev, dřinu, pot a slzy a abych pravdu řekl, toho mám dostatek i bez něj. Takže čtvrt bodu za to, že vlastně na nic nekandiduje, i když vlastně asi kandiduje – to jsem úplně nepochopil. Navrátilová je pro lepší komunikaci. To já taky. Třeba ta silnice do Kalinovy vsi je už tak děravá, že tam tuhle starosta zapadl se zahradním traktůrkem. To je určitě za bod.

Na třetí dvoustraně je ten chlap s podbradkem, ten Babák. Chce bojovat proti daňovým únikům – no tak to prr! Z čeho budu žít, až si nebudu moct aspoň trochu uniknout z daní? Ale on vlastně taky na nic nekandiduje. To mi docela spadnul kámen ze srdce. Pak je tam ta pěkná slečna a skoro se mi zdá, že mluví příliš rozumně, než aby byla pod Babákem. Našel jsem tu také křížovku, ale byla na mě moc těžká. Například jsem nevěděl jak je „začátek existence“ na pět. Zkoušel jsem „sexxx“, to mi tam už ale neseděl český herec na čtyři.

Přes celou poslední stránku je reklama „MEDIALEVNE.CZ“. Tak to máte recht. Vždyť tenhle časopis byl vlastně taky zadara. Teď už jenom doufám, že dobře hoří. Večer má přituhnout a jak tak na vás koukám, bude asi ještě hůř.

S pozdravem „pac a pusu,“

Váš v.r.

(podpis nečitelný, kulaté razítko)

Autor: Ondřej Fér | neděle 22.5.2011 10:10 | karma článku: 12,14 | přečteno: 1290x
  • Další články autora

Ondřej Fér

"V redakci můžeme bouchat šampaňské"

Pád letadla s hokejisty Jaroslavle znamenal vzestup čtenosti serveru Idnes. Jeho redaktoři v té souvislosti navenek projevili vzácnou péči o „etičnost“ příspěvků a komentářů k tématu. To je hezké. Jen by jim z redakce nesměla unikat interní korespondence.

9.9.2011 v 20:52 | Karma: 15,57 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Ostatní

Ondřej Fér

Mrtví hokejisté dostanou vyznamenání i svatozář

Krátce poté, co ruský prezident Medveděv vydal zvláštní výnos, podle kterého budou všichni lidé s příjmením Jakovlev hromadně oběšení na Rudém náměstí zahájila Svatá stolice na Svatopetrském náměstí proces beatifikace zesnulých hokejistů Marka, Rachůnka a Vašíčka.

9.9.2011 v 11:21 | Karma: 9,74 | Přečteno: 1054x | Diskuse| Ostatní

Ondřej Fér

Deníčky 2: Obstarožní signatářka iniciativy D.O.S.T.

Statečné ženě, bojující za konservativní společnost bez homosexuálů, komunistů a pisálků dvakrát sláva a jednou heil.

16.8.2011 v 15:13 | Karma: 16,90 | Přečteno: 1885x | Diskuse| Politika

Ondřej Fér

Tajuplný ostrov kazí děti, musí se přepsat

Oblíbený dobrodružný román Julese Vernea Tajuplný ostrov asi zmizí ze seznamu doporučené četby ministerstva školství. Protestují proti němu ekologové i feministky. Chybí v něm ženský prvek i ekologické chování, navíc je rasistický.

5.8.2011 v 8:24 | Karma: 34,94 | Přečteno: 3007x | Diskuse| Politika

Ondřej Fér

Spasiteli, tvé jméno je Hmyz

Zpráva z tisku: Evropská komise chce do dvou let vypracovat závazná pravidla pro chov hmyzu. Pojídání hmyzu, entomofágie, by v budoucnu mělo nejen obohatit náš jídelníček, ale také vyřešit problém hladovění zejména v zemích Afrického rohu.

18.7.2011 v 17:15 | Karma: 11,51 | Přečteno: 1322x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2509x
of je gramotný, svobodný, čas od času také vtipný