Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S MUDr. Uzlem na dovolenou, ou, ou

Stará klempíruje se žlučníkem nebo nějakým jiným gynekologickým problémem. Tak jedu na dovolenou sám. V pokoji mám lůžko navíc, kuny pálí v kapse a že si to užiju, na to vemte jed.

 

1/7: Luxusní Karosa 735 nás naložila na Lužinách u metra. Protože teda stará klempíruje s tou gynekologií, mám pro sebe obě dvě sedačky. Na jedné sedím já, na druhé batoh. Řidič zapíná klimatizaci. „Jestli je vám horko, otevřete si na sebe ty okýnka, který jdou otevřít. Ty, co nejdou otevřít, nechte zavřený, nebo vás za Průhonicema ztřískám heverem, že vás nevzkřísí ani teplým pivem.“ Tři okýnka otevřít jdou. S érkondyšn se teplota drží na přijatelných devětatřiceti stupních. Svištíme na jihozápad. S větrem v zádech a z kopce dosahujeme rychlosti až pětaosmdesát kilometrů za hodinu. Do kopce silnější z nás tlačí. Chtěl jsem, aby tlačila taky ta silná paní přes uličku, ale ukázalo se, že není silná, ale zbouchnutá. Cítím slanou vůni moře a lákavou vůni řízků. Ne, tak to nebyla slaná vůně moře, to jsem jenom zpoceném jak dveře od chlíva. Protože na brzdy není úplně spolehnutí a taky není jistota, že bychom se zase rozjeli,první čůrpauza bude až v Klosterneustadtu. Chlápek za mnou si stěžuje na prostatu. „To máš blbý,“ utěšuju ho. Mě prostata netrápí. Čtu si Právo. Je v něm článek od MUDr. Radima Uzla. Píše, že jestli si nechceme zkazit dovolenou, máme nechat starou doma a jet s milenkou. Ten chlap je frajer a rozumí nám, obyčejným lidem. Volil bych ho za prezidenta. Buď jeho, nebo Oldu Říhu z Katapultu.

3/7: Přiznám se, že mi ta cesta nakonec taky nesedla. Ten Klosterneuburg jsme netrefili, takže jsme se museli střídat a močit z okýnek. Na slovinských hranicích se přestaly stydět i ženský. Otočil bych se, ale nebylo kam. Do letoviska Burancevo jsme dorazili dost pozdě v noci. Naštěstí náš delegát narychlo objednal agenturu, která nás bezpečně za doprovodu psů doprovodila na hotel. Taky to byla bezpečnostní agentura. Můj pokoj se mi líbí. Jsou v něm dvě postele, stolek a umyvadlo, nad kterým je zrcadlo a nápis „Češi, nechčijte do umyvadla.“

4/7 až 6/7: První ráno na pláži bylo jako každý jiný ráno, akorát jsem neměl jíst ty broskve a zapíjet je tím vínem, co mi prodal ten chlap s přilepeným plnovousem. Prý nějakej Hemingway. Jestli vám ten chlap bude nabízet nějaký pití, kopněte ho do koulí. Já to od něj vypil a můžu vám říct, že jsem myslel, že mi to řiť strhá. Zkoušel jsem spát na tureckém záchodě, ale nešlo to. Leda bych byl Hanka Kynychová.

7/7: Měli jsme kulturní program. Bylo to k popukání, někteří z nás opravdu pukli. Byl tady Milan Pitkin. Vyprávěl hlavně vtipy o buzerantech, ty mám nejradši. Vtipy, ne buzeranta. Buzeranta jsou úchyláci. To místní pio chutná jak psí chcanky, ale když si jich člověk dá šest a proloží to travaricí, dá se vydržet i to, že se mi na šnorchl přilepila plná plena a ucpala mi ho. Musím končit. Jedna chorvatská kočka na mě dělá oči. Rychle v kapse prsty počítám kuny. Za chvíli už moje kroksy budou plemcat po písku vedle jejích žabek. Jak to napsal MUDr. Radim Uzel: Milenka. MILENKA. MILENKA!!!

8/7: Asi jsem si neměl brát ten lék na potenci, který doporučuje MUDr. Radim Uzel. Měl jsem erekci i poté, co se ukázalo, že ta Chorvatka ji má taky. Potom mezi námi došlo ke kratší výměně názorů, v níž jsem neměl vždy navrch. Vlastně jsem měl spíš naspod. Není mi do řeči. Ty kuny taky nemám. Naštěstí mi zbyla flaška travarice. Doufám, že vydržím zlitej až domů. Měl jsem počkat, až se stará dá dohromady s tím žlučníkem.

10/7: Konečně doma v Bruntálu. Koupil jsem karafiát a běžel do špitálu. Moje stará tam byla. A s ní tam byl MUDr. Radim Uzel. „Proto posílají ženy chlapy na dovolenou s milenkou, aby si mohly vorazit,“ řekl mi jeden z nich. Asi MUDr. Radim Uzel, moje stará nemá tak prošedivělý plnovous. Tak to byla moje dovolená. Stará mi zahejbá a já nevím, jestli se ještě dokážu zasmát vtipu o buzerantech.

Autor: Ondřej Fér | neděle 3.7.2011 8:18 | karma článku: 22,34 | přečteno: 2122x
  • Další články autora

Ondřej Fér

"V redakci můžeme bouchat šampaňské"

Pád letadla s hokejisty Jaroslavle znamenal vzestup čtenosti serveru Idnes. Jeho redaktoři v té souvislosti navenek projevili vzácnou péči o „etičnost“ příspěvků a komentářů k tématu. To je hezké. Jen by jim z redakce nesměla unikat interní korespondence.

9.9.2011 v 20:52 | Karma: 15,57 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Ostatní

Ondřej Fér

Mrtví hokejisté dostanou vyznamenání i svatozář

Krátce poté, co ruský prezident Medveděv vydal zvláštní výnos, podle kterého budou všichni lidé s příjmením Jakovlev hromadně oběšení na Rudém náměstí zahájila Svatá stolice na Svatopetrském náměstí proces beatifikace zesnulých hokejistů Marka, Rachůnka a Vašíčka.

9.9.2011 v 11:21 | Karma: 9,74 | Přečteno: 1054x | Diskuse| Ostatní

Ondřej Fér

Deníčky 2: Obstarožní signatářka iniciativy D.O.S.T.

Statečné ženě, bojující za konservativní společnost bez homosexuálů, komunistů a pisálků dvakrát sláva a jednou heil.

16.8.2011 v 15:13 | Karma: 16,90 | Přečteno: 1885x | Diskuse| Politika

Ondřej Fér

Tajuplný ostrov kazí děti, musí se přepsat

Oblíbený dobrodružný román Julese Vernea Tajuplný ostrov asi zmizí ze seznamu doporučené četby ministerstva školství. Protestují proti němu ekologové i feministky. Chybí v něm ženský prvek i ekologické chování, navíc je rasistický.

5.8.2011 v 8:24 | Karma: 34,94 | Přečteno: 3007x | Diskuse| Politika

Ondřej Fér

Spasiteli, tvé jméno je Hmyz

Zpráva z tisku: Evropská komise chce do dvou let vypracovat závazná pravidla pro chov hmyzu. Pojídání hmyzu, entomofágie, by v budoucnu mělo nejen obohatit náš jídelníček, ale také vyřešit problém hladovění zejména v zemích Afrického rohu.

18.7.2011 v 17:15 | Karma: 11,51 | Přečteno: 1322x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2509x
of je gramotný, svobodný, čas od času také vtipný