Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

India

28. 5. 2011 8:07
Fakt jsem se zasmála

ale docela dobře na druhou stranu nechápu, proč si to jako cestující necháte líbit... Z našeho města znám stejné příběhy, naštěstí busem nejezdím, protože já jsem cholerik a mě by pokaždé museli z busu vyvést násilím - bohužel vím, že by se mě NIKDO nezastal, ale po večerech v hospodě by si o té veselé historce vyprávěli. Hodně štěstí. Přece jen by se nic nestalo, kdybyste se "jako jeden muž" ozvali. Ale zasmála jsem se a máte ode mě karmu, díky za článek. ;-D

0 0
možnosti
KL

Tipeq

27. 5. 2011 21:20
Dobrá zkušenost

řidiči autobusu jsou různí - z dětství a mládí si vybavuju šoféra Tondu - podnikového šoféra, který při ROH výletech do mikrofonu občas řekl vtip, pokaždé jiný, přehled o každém koutě česka, moravy i slovenska a cit pro zastávky u dobré hospody s dobrým pivem a trpělivost při následném hromadném močení co 25 minut u krajnice

palec nahoru TondoR^

0 0
možnosti
GK

vatsuk

28. 5. 2011 9:47
Re: Dobrá zkušenost

 ŘIDIČI AUTOBUSŮ JSOU RŮZNÍ,na bručouny platilo parkrát zaplatit lístek v micích co nejdrobnějších,to pak byla junda ;-D;-D karma ;-D

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

27. 5. 2011 20:38
To mě celkem překvapuje,

... že si to ty lidi nechaj líbit. U dětí to chápu, ale dospělí???

0 0
možnosti
X

xychteen

27. 5. 2011 20:38
Není v kodexu blogera...

...něco o nezneužívání blogu k osobním výpadům? ;-D

0 0
možnosti
PK

dolch

27. 5. 2011 20:34
Na lince Praha - Mladá Boleslav

kdysi jezdil řidič, který se sice choval celkem normálně, ale zato řídil velice zvláštním způsobem. V podstatě nedokázal udržet nohu na plynu v nějaké zafixované poloze, která by autobusu na rovině udělovala konstantní rychlost. Takže neustála sešlapával plynový pedál až k podlaze a ihned ho zase pouštěl zcela nahoru. Jízda s ním byl zážitek, zejména na dálnici.

Jednou jsem byl svědkem zoufalého výjevu, kdy do autobusu nastupoval nějaký pár ve středních letech. Když muž řidiče spatřil, zhrozil se a zvolal: "To je tenhle! Tak s ním nejedu." Paní prosila: "Pojeď, další autobus jede až za hodinu.", ale marně. :-)

0 0
možnosti
LS

Lukas Suchanek

27. 5. 2011 20:05
Tak co ...

... už jste si pořídil auto ... a nebo patříte mezi kamarády pana Petříka? Jsem zvědav, jak vás bude příště vítat s otevřenou náručí ;)

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

27. 5. 2011 19:57
U některých autobusů...

... je řazení se spojkou poněkud obtížné ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2509x
of je gramotný, svobodný, čas od času také vtipný