Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

firekinell

25. 4. 2011 19:41
...

:-D Pěkně jsem se nasmál.. jen tak dále! :)

0 0
možnosti
V

Viki007

25. 4. 2011 19:48
Re: ...

akorát, že by sem měly mít zákaz diskutovat ublížený žencký, za kterými už dávno nikdo nechodí :-P a tak záviděj těm ostatním!

0 0
možnosti
PK

kraken

25. 4. 2011 18:48
dost dobré :-)

R^

0 0
možnosti
Č

český_vesničan

25. 4. 2011 18:01
.chybí mi tam stanovisko zastupitelstva obce Psojedy....

0 0
možnosti
JV

National

25. 4. 2011 17:35
thumbs up

„Naše sdružení souhlasí s tím, aby se šlehací komanda skládala na základě mezipohlavního klíče v poměru jedna žena – jeden muž – jeden kastrát – jedna lesba – jeden gay.“ R^;-D

0 0
možnosti
MS

rebbe

25. 4. 2011 17:51
Re: thumbs up

Ke které skupině se hlásí autor tohoto blogu???VVVVVV

0 0
možnosti

aji

25. 4. 2011 16:42
bylo období, kdy mi přišla pomlázka

trapná, pak jsem se vdala, chodili jsme do lesa na výlet. Ale jak stárnu, moje děti chodí na vesnici k babičce a sousedům a já si také ráda se sousedy popovídám, je to pěkný zvyk a u nás na severu to se šleháním nepřehánějí, jde spíš o takové utužení sousedských vazeb - naše děti s dědčky a tatínky jdou k nim, oni zase k nám, popovídáme, zavzpomínáme a je to hezké.

0 0
možnosti
MK

Atenka

25. 4. 2011 16:18
něco ale na tom je

Jenže ono na tom něco je. Já velikonoce nesnáším, právě proto, že mně přijde pomlázka neuvěřitelně trapná a pro ženské potupná. Někdy ve dvaceti jsem se rozhodla, že se podobné zábavy nebudu zúčastňovat a přesto rodině trvalo nějakých deset let, než byli ochotni to akceptovat, přesto slýchávám každé velikonoce  spoustu keců, že se nechci nechat vyšupat. Koledníkům neotvírám, synům jsem zakázala se ke mě s pomlázkou přibližovat (nebráním jim, ať si chodí šupat tam, kde je nechají)  Prostě jsem ta "divná".  A to jsem jen jedna za mála, která našla odvahu to udělat. Mám ve svém okolí spoustu kamarádek, které se bojí vzepřít tlaku okolí, že je tohle prostě normální, protože je to "zvyk".

0 0
možnosti
A

abraxas94

25. 4. 2011 16:48
Re: něco ale na tom je

já sem chlap a trapné mi to přijde ukrutně. a někdy v době, kdy mi bylo 18 jsem řekl DOST. Nebude ze sebe dělat blbečka. a skončil jsem s tou trapárnou. a žena je jenom ráda...

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

25. 4. 2011 16:15
:))

Obávám se, že požadavky na šlehací komando jsou tak přísné, že koledu prakticky znemožňují, kde bychom vzali tolik kastrátů?

Autore, pobavila jsem se, ale radši to moc neukazujte, ať nějakého magora nenapadne brát to vážně nebo se nedej bože pokusit to fakt prosadit, v EU už bych se nedivila ničemu.

0 0
možnosti
V

Viki007

25. 4. 2011 17:02
Re: :))

Jsem pro to, oznámit to známému bojovníkovi proti EU, zdejšímu nejpsavějšímu blogerovi (prý dokonce nejlepčímu 8-o8-o?), aby na toto téma napsal úderný článek. Tentokrát snad bude 90% diskutérů s ním souhlasit, a nééé naopak, né naopak.

0 0
možnosti
MS

rebbe

25. 4. 2011 16:08
V Americe bijou černochy!

To jim EU nezakáže. Naštěstí máme stranu Svobodných, pan profesor Mach a jeho patriarch V. Klaus  bití našich žen nepochybně odsoudí. Zdalipak byla dnes Livia Rosamunda Klausová- Miština také zbita? Byla by to pro možnou budoucí prezidentku ČR jistě trpké zjištění.V

0 0
možnosti
OH

Lanolin

25. 4. 2011 18:47
Re: V Americe bijou černochy!

Promiňte, jste krapet mimo, v Americe se už nikdo nebije. Na to si pořídí ve třetích zemích speciální "vyšetřovací" základny. ;-)

0 0
možnosti
ZJ

Jean-Luc Picard

25. 4. 2011 15:57
Tak jsem se dobře pobavil u toho článku

Potom jsem se podíval do diskuse a nestačil se divit, kolik lidí to bere "vážně" a hned si vyventiluje nějaký ten mindrák.

Procestoval jsem za svůj život (stěhování) celou republiku, od Nového jičíno po Přebuz, ale až na výjimky jsem žádné šílené násilí na ženách o velikonocích nezažil. Většinou je to prostě jen dobrá záminka navzájem si navzájem vyplenit zásoby dobrého pití a jídla.

Takže fakt nevím kde kdo žil, že to má za noční můru z Elm Street. Nebo co za "kamarády" měl, že se to zvrhlo v neřízené násilí.

0 0
možnosti
JH

Sub7

25. 4. 2011 15:49
...

Podstatou pomlázky nikdy nebyl výprask, koledník, který nadělá modřiny, je skutečně mešuge. Stejně jako je mešuge ten, kdo si myslí, že by to shora mohl nějak zakazovat. Asi se shodneme, že představa, jak o Velikonocích na ulicích strážníci pokutují koledníky, které načapají s pomlázkou čili tatarem, je představa poněkud bizarní a těžko uskutečnitelná. Takže když zazní podobné nápady, poklepejme si prostě na čelo a mysleme si svoje. Komu tahle tradice nic neříká, tak ji prostě nedrží a hotovo. Kdo si vlastnoručně uplete pomlázku nebo ozdobí vajíčka, ten se na hloupé kydy prostě vyprdne a užije si Velikonoce po svém. Moje neteř už čtrnáct dní dopředu zjišťuje, jestli přijdu a jestli budu mít zase ten dlouhatánský karabáč. A nezjišťuje to ze strachu, ona se těší - ví, že bolet to nebude.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2509x
of je gramotný, svobodný, čas od času také vtipný